5 motive pentru care trebuie să ai o bicicletă

M-am gândit să scriu pe scurt câteva motive pentru care merită să ai o bicicletă, dar totodată să o folosești. Cinci motive cred că sunt suficiențe, restul le voi adaugă într-un e-book gratuit pe care îl scriu și sper eu, să fac o treabă bună.

1. Bicicleta te ajută foarte mult să scapi sau să nu cazi în depresie. Acest lucru este dovedit, mai ales că mersul pe bicicletă te scăpa într-un fel de bolile psihologice precum și de depresie. Când vine vorba de sănătate, bicicletă este o soluție ieftină, care te ajută foarte mult.

2. Picioarele sunt cele mai active atunci când mergi cu bicicleta, dar nu uită, dacă mergi cu bicicleta toată partea superioară a corpului este activă.

3. Cel mai important lucru care mie personal îmi place. Mersul pe bicicletă te scăpa de durerile de spate. Bine, trebuie să mergi cu bicicleta măcar o oră pe zi și în timp corpul tău se adaptează la o poziție corectă. Dar dacă mă gândesc bine, dacă nu practici mișcare sau sport, apăr probleme de spate și multe altele.

4. Mersul pe bicicletă înseamnă și fericire și o stare de bine, deci dacă mergi cu bicicleta își fac apariția hormoni fericiți. Dar trebuie să mergi departe de casă, deoarece acolo sunt cele mai negative lucruri sau departe de locul de muncă, oraș și așa mai departe. Mergi în parc de exemplu, prin oraș...

5. Trebuie să știi că bicicleta nu este doar un moft pe care nu trebuie să îl ai, este un lucru foarte util pentru fiecare om. Primele rezultate se văd chiar după primele 30 de minute de pedalat.

Să nu uit un lucru important, începutul e cel mai greu. Prima dată am pedalat 30 de minute, după am obosit foarte tare și am luat o pauză lungă de tot. După ce am practicat mersul cu bicicletă zile și zile, deja m-am simțit mult mai bine și am avut o stare energetică foarte impresionantă și desigur, acum pot să merg bicicleta mult și bine că nu am nici o problemă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu